22 березня 2021 року команда Університету Грінченка взяла участь у моніторингу виконання завдань проєкту “Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання” (MoPED – Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching Instruments) програми ЄС Еразмус+ КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, та їх впливу на інституційний розвиток університету, організованому Національною командою Еразмус+ офісу в Україні.
Мета моніторінгового візиту – ознайомитись із здійсненою діяльністю та продуктами, розробленими в рамках проєкту, а також дізнатися, чи мав проєкт проблеми в оперативному та/або фінансовому впровадженні, які можна обговорити та вирішити.
В моніторингу взяли участь:
Белен Енсіко – керівник проєкту EACEA-Брюссель (the Education, Audiovisual and Culture Executive Agency – Виконавче агентство з питань освіти, аудіовізуальних технологій та культури).
Команда Еразмус+ офісу в Україні:
Світлана Шитікова – координатор Національного Еразмус+ офісу в Україні (проєкт ЄС);
Жанна Таланова – експерт з аналітичних питань, координатор Національної команди експертів з реформування вищої освіти;
Вероніка Ткаченко – експерт з адміністративних питань Національного Еразмус+ офісу в Україні (проєкт ЄС).
Представники від шести українських університетів – участників проєкту:
-
ДВНЗ Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника;
-
Київський університет імені Бориса Грінченка;
-
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди;
-
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;
-
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського;
-
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка.
Проєкт розпочався в листопаді 2017 р. та завершується 14 квітня 2021 р. MoPED є першим проєктом Ерасмус+, грандхолдером якого є український університет – ДВНЗ Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника.
Європейський комісар Белен Енсіко при підведенні підсумків зустрічі підкреслила, що це проєкт-піонер, успішна реалізація якого дозволила Україні продовжити практику участі українських університетів в Європейських конкурсах для отримання від ЕС фінансової підтримки задля реалізації освітніх та дослідницьких проєктів.
Від Університету Грінченка в обговоренні питань, пов’язаних з реалізацією завдань проєкту, взяли участь:
-
Наталія Морзе, професор кафедри комп’ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, координатор проєкту;
-
Наталія Віннікова, проректор з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, доцент;
-
Оксана Буйницька, завідувач НДЛ інформатизації освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент, адміністратор проєкту;
-
Марина Машовець, заступник директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
-
Тетяна Головатенко, викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
-
Ірина Віцан, заступник головного бухгалтера Київського університету імені Бориса Грінченка;
-
Ірина Маньковська, науковий співробітник НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, перекладач;
-
Ольга Мірошникова, вчитель початкових класів школи І-ІІІ ступенів №294 Деснянського району міста Києва;
-
Наталія Тютюнникова, заступник директора Гімназії № 117 імені Лесі Українки міста Києва;
-
Яна Коваль, вчитель хімії спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням математики № 250 міста Києва;
-
Лілія Стефунько, студентка Педагогічного інституту (ПОм-3-19-1.4з);
-
Марія Бобер, студентка Педагогічного інституту (ПОб-1-18-4.0д);
-
Катерина Логвиненко, студентка Педагогічного інституту (ПОб-1-18-4.0д).
При підведенні підсумків експерти зазначили, що всі завдання проєкту виконані. Проєкт має позитивний вплив не лише на інституційному рівні, а також на рівні індивідуальному, регіональному та національному. MoPED добігає кінця, і всіх учасників проєкту ще очікують напружені дні – підготовка звітів та зовнішній аудит.
Сподіваємося, що і цей етап команда проєкту MoPED подолає з успіхом!