Зустріч робочих груп консорціуму та дорадчий моніторинг проекту MoPED

09_17-19_monitoring_moped_08

Зустріч робочих груп консорціуму та дорадчий моніторинг проекту MoPED

Sep 19, 18
valerysm
no comments

17-19 вересня 2018 року, в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, партнером якого є Київський університет імені Бориса Грінченка, відбулася чергова зустріч представників робочих груп консорціуму університетів – учасників проекту та моніторинг проекту за участі – Белен Енсіко європейського координатора з Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури, Світлани Шитікової, директора Національного Еразмус+ офісу в Україні, Жанни Таланової, менеджера з аналітичних питань Національного Еразмус+ офісу в Україні.

Київський університет імені Бориса Грінченка представляли – координатор проекту в університеті Н.В. Морзе, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України та О.П. Буйницька, завідувач НДЛ інформатизації освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, С.В. Василенко, заступник завідувача НДЛ інформатизації освіти, М.А. Гладун, старший викладач кафедри комп’ютерних наук та математики Факультету інформаційних технологій та управління.

Оскільки, згідно із робочим планом проекту лідером робочого пакету WP1 є Університет Грінченка, Н. Морзе звітувала Єврокомісару та усім присутнім про діяльність здійснену командою за чотирма основними етапами:

  • Вивчення інновацій та найкращих практик закладів вищої освіти ЄС та України;
  • Створення 3D-карти української педагогічної освіти (візуалізація зв’язків між педагогічними тенденціями, інноваційними технологіями та учасниками освітнього процесу – студентами, викладачами та вчителями);
  • Розробка рекомендацій щодо методологічного та технічного проектування інноваційної класної кімнати (ICR-класу);
  • Побудова профілю формування цифрової компетентності викладача, студента та вчителя.

Під час моніторингу було представлено:

  • аналіз та результати використання в закладах вищої освіти інноваційних технологій та інструментів;
  • аналіз результатів опитування студентів, викладачів та вчителів щодо освітніх трендів, інноваційних технологій, ІКТ інструментів та формування цифрової компетенції;
  • вплив трендів та технологій на створення ICR-класу;
  • моделі та інструменти вимірювання цифрової компетенції студентів, викладачів, вчителів.

Детально матеріали звіту представлено на сайті проекту

У ході зустрічі усіма партнерами представлено проміжні результати виконання завдань проекту та обговорено шляхи реалізації наступних завдань.

Матеріали зустрічі:

Інформація про зустріч на сайті грандхолдера