Робочий план

robochyi_plan

 

План реалізації завдань за WP1

Вхідне опитування університетів про контингент

Інформація про процедуру відбору на он-лайн курс «English for Educators» на сайті Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Результати відбору викладачів на он-лайн курс «English for Educators»

ЗВІТ №1 ПРО ПОШИРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТУ MoPED за період: 15.10.2017р.-15.03.2018р.

Семінар по виконанню завдань WP1 Університетом Грінченка. 11-12 червня 2018 р. Київ

Анкета для вчителів “Впровадження нових педагогічних та цифрових технологій в освітній процес”

Анкета для викладачів “Впровадження нових педагогічних та цифрових технологій в освітній процес”

Анкета для студентів “Впровадження нових педагогічних та цифрових технологій в освітній процес”

ДОРОЖНЯ КАРТА СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ICR-КЛАСУ

КОНЦЕПЦІЯ ICR-КЛАСУ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА 

18.09.2018 Моніторинг проекту. Звіт з виконання робочого пакету (WP1) “EU AND UA PEDAGOGICAL HIGHER EDUCATION: PROFOUND ANALYSIS AND STUDY” (10/15/2017 – 10/30/2018) Київським університетом імені Бориса Грінченка

WP2. Наказ № 670 від 19.10.2018 Про затвердження Концепції інноваційного ICR-класу Університету Грінченка

ЗВІТ №2 ПРО ПОШИРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТУ MoPED за період: 16.03.2018р.-15.10.2018р.

Інформаційний бюлетень MoPED про проведені заходи (2017-2018)

Фінальні звіти щодо виконання завдань за WP1: 

D.1.1. Innovative teaching and best practices: UKRAINE UNIVERSITIES 

D.1.2. 3D Mapping (Technology – ICT tools, Pedagogic Trends – teaching/learning approaches) 

D.1.3 Methodological and technical design of innovative classroom 

D.1.4. Digital competence teacher profile by immovative teaching instruments