22 жовтня 2018 року в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся тренінг “Використання екосистеми Go-Lab для організації дослідницького навчання” для студентів 5 курсу спеціальності «Початкова освіта» заочної форми навчання. В тренінгу взяли участь 23 студенти групи ПОб-2-16-2.6з, з яких 11 студентів є вчителями початкової школи, 3 – вихователями. Тренінг був проведений кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри комп’ютерних наук та математики Вембер Вікторією Павлівною, учасником міжнародного проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP. В.Вембер адаптувала та представила матеріали трьохденного навчального семінару «Колаборація при створенні дослідницьких просторів для знань в екосистемі Go-Lab», що проходив на базі Київського університету імені Бориса Грінченка 11-12 та 14 вересня 2018 року.
В рамках тренінгу студенти ознайомилися з моделлю реалізації технології дослідницького навчання (Inquiry Based Learning), та ресурсами для її підтримки. Учасники тренінгу ознайомилися зі структурою порталу Go-Lab, особливостями пошуку віртуальних лабораторій на сайті Phet.colorado.edu та платформою для створення дослідницьких навчальних середовищ Graasp. Студенти розглянули методику використання технології дослідницького навчання в початковій школі з використанням Inquiry Learning Spaces (ILS), особливості створення ILS для учнів початкової школи за допомогою інструментарію платформи Graasp.