Пілотний воркшоп за матеріалами тренінгу «Use Go Lab to Promote Inquiry-Based Learning» (The University of Cyprus)

06_21_seminar_GoLab_02

Пілотний воркшоп за матеріалами тренінгу «Use Go Lab to Promote Inquiry-Based Learning» (The University of Cyprus)

21 червня 2018 року в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся воркшоп «Використання Phet.Colorado.Edu при вивченні хімії у закладах середньої освіти». 

Цей захід було організовано як пілотний у серії воршопів для вчителів України за матеріалами тренінгу «Use Go Lab to Promote Inquiry-Based Learning» (The University of Cyprus), які адаптувала Світлана Василенко, учасник міжнародного проекту, заступник завідувача НДЛ інформатизації освіти.

Учасниками першого тематичного воркшопу стали творчі вчителі хімії, які постійно підтримують новації, впроваджують освітні та техно-тренди у навчальний процес.

Колеги охоче та із зацікавленням працювали з онлайн-тренажерами, високо оцінили якість технічного виконання, глибокий науковий зміст, можливість диференціювати завдання за складністю та класом навчання, запровадити дослідницьке навчання. Вони відзначили, що використання цих онлайн-тренажерів дозволить значно підвищити якість освіти учнів від 7 до 11 класів, сприятиме кращому і глибшому розумінню хімічних процесів. Автор воркшопу організувала колаборацію в GoogleTab задля створення предметного каталогу онлайнових інструментів з анотованими матеріалами для спільного використання в подальшому.

Крім того учасників було ознайомлено з методикою використання особистих гаджетів учнів на уроках задля швидкого та зручного переходу на корисні комп’ютерні додатки через посилання у вигляді QR-кодів. Учасники опанували технологію їх генерування.

Учасники тренінгу зазначили, що досліджені інструменти абсолютно органічно працюють як з інтерактивним дошками так і з мобільними пристроями, забезпечують реалізацію принципу наочності, дають змогу організувати інтерактивне представлення навчального матеріалу на уроці. Крім того, кожен учень може у відповідному темпі здійснити індивідуальну підготовку за певною темою самостійно поза межами навчальної аудиторії.

 

Звіт про проведений захід