Ознайомче навчання в Університеті Deusto (м. Більбао, Іспанія) учасників проекту Еразмус + КА2 – MoPED

03_19-23_bilbao_03

Ознайомче навчання в Університеті Deusto (м. Більбао, Іспанія) учасників проекту Еразмус + КА2 – MoPED

19-23 березня 2018 року в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP відбулося навчання викладачів українських університетів–учасників проекту в Університеті Deusto (м. Більбао, Іспанія).

Від Київського університету імені Бориса Грінченка участь в тренінгах взяли Морзе Н.В. – координатор проекту в університеті, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Гладун М. А. – старший викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Факультету інформаційних технологій та управління, Тютюнник А. В. – методист центру ІКТ-компетенцій НДЛ інформатизації освіти.

Під час навчання учасники тренінгу ознайомилися з:

  • Cистемою освіти Іспанії та організацією навчального процесу Університету Deusto; імплементацією інновацій: методом Case Study в початковій школі, моделлю відкритої школи, представленої у вигляді екосистеми, досвідом роботи з мікро-MOOC в Університеті Deusto.
  • Методиками та технологіями формування комп’ютерного мислення, методикою навчання STEAM через ігрову онлайн платформу STEAM Decks, специфікою та характеристиками блокового програмування на платформі Кodetu.
  • Лабораторією FabLab, її основним призначенням та обладнанням; досвідом впровадження онлайн навчання, сервісами електронного середовища, доступними студенту в Університеті Deusto; соціальною мережею Social Lab, розробленою співробітниками Університету для демонстрації загроз в соціальних мережах; організацією навчання, заснованого на дослідженнях, з використанням віддалених лабораторій, інструментами створення контенту для досліджень.
  • Особливостями технологій навчання на дослідженнях (Inquiry Based learning), методологією тюнінгу (Tuning), інструментами оцінювання проектної діяльності в рамках навчання, заснованого на дослідженнях.
  • Методологією навчання з використанням ігрових технологій, програмою формування медіаграмотності та впровадженням мультикультуралізму в сучасній школі.

В рамках тренінгів Морзе Н. В. розповіла про освітні тренди та інструменти для формування цифрової компетентності, необхідної вчителю сучасної школи. Учасники обговорили ІКТ-інструменти, складові та кількість рівнів цифрової компетентності, які має містити відповідний стандарт. Відповідно до завдань проекту командою університету було підготовлено та проведено он-лайн опитування для учасників тренінгу з питань використання ІКТ-інструментів в освітньому процесі.