Осінні канікули – час для професійного розвитку вчителів у рамках проекту MoPED

Осінні канікули – час для професійного розвитку вчителів у рамках проекту MoPED

Nov 19, 19
valerysm
no comments

На осінніх канікулах представники Київського університету імені Бориса Грінченка Морзе Наталія, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН, та Василенко Світлана, заступник завідувача НДЛ інформатизації освіти, провели серію тренінгів з розвитку цифрової компетентності в рамках міжнародного проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP для вчителів спеціалізованої школи № 238 м. Києва.

31 жовтня педагогічний колектив на чолі з директоркою Тетяною П’ятецькою активно долучились до досвіду Університету Деусто, Іспанія, працюючи на тренінгу «Електронні освітні ресурси для впровадження дослідницького підходу в навчанні». Педагоги ознайомилися з поняттям «Inquiry Based Learning», етапами дослідження, етапами підготовки до проектної діяльності, особливостями впровадження STEM, розглянули електронні освітні ресурси для створення цифрових дослідницьких середовищ, на прикладі порталу Go-Lab та платформи Graasp. Учасниками було позитивно сприйнято можливість використання вбудованих додатків для проведення віртуальних і віддалених експериментів, інтеграцію Graasp з зовнішніми ресурсами, ролі користувачів і взаємодію між ними тощо.

14 листопада відбувся тренінг «Сторітелінг в освітньому процесі», під час якого вчителі оновили своє уявлення про педагогічну технологію «сторітелінг», розглянули можливості використання сторітелінгу у освітньому процесі, створили власну цифрову історію, ознайомилися із застосуванням коміксів в освітній діяльності та навчилися працювати з електронними ресурсами для їх створення.

Тренінг 19 листопада був присвячений ознайомленню учасників з поняттям «формувальне оцінювання», визначенню переваг формувального і недоліків традиційного оцінювання, дізнатися про пірінгове оцінювання та цифрові інструменти для його впровадження. Тренерами було запропоновано працювати з картами знань, QR-кодом, опитувальниками Mentimeter, Kahoot, онлайн дошками та таблицями ЗХД, що були розроблені з використанням цифрових інструментів.

Учасники отримали нові ідеї щодо реалізації інноваційних технологій в освітньому процесі, набули нові професійні вміння та навички, здобули позитивні враження та обмінялись досвідом.

Інформація опублікована на сайті закладу освіти.

 

Звіт про проведений захід

You must be logged in to post a comment