В Київському університеті імені Бориса Грінченка на Факультеті інформаційних технологій та управління 19 вересня 2018 року відбувся тренінг «Методика використання технології Inquiry Based Learning в початковій школі» для студентів спеціальності «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» – майбутніх вчителів інформатики. Тренінг був проведений в рамках міжнародного проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри комп’ютерних наук та
математики Вембер Вікторією Павлівною.
В.Вембер адаптувала та представила матеріали трьохденного навчального семінару «Колаборація при створенні дослідницьких просторів для знань в екосистемі Go-Lab» (основний спікер – Ольга Дзябенко, науковець-дослідник Університету Деусто, Іспанія), що проходив на базі Київського університету імені Бориса Грінченка 11-12 та 14 вересня 2018 року.
В рамках тренінгу студенти ознайомилися з моделлю реалізації технології дослідницького навчання (Inquiry Based Learning), та ресурсами для її підтримки: порталом Go-Lab та
платформою для створення дослідницьких навчальних середовищ Graasp. Студенти розглянули методику використання технології дослідницького навчання в початковій школі
з використанням Inquiry Learning Spaces (ILS), особливості створення ILS для учнів початкової школи за допомогою інструментарію платформи Graasp, зокрема детально ознайомилися з особливостями реалізації пірінгового оцінювання за допомогою додатків Questions Scratchpad та Peer Assessment Tool.