Публікаційна активність учасників проєкту

Публікаційна активність учасників проєкту

Feb 02, 17
valerysm
no comments

2020

Морзе, Н. В., Василенко, С. В. (2020). Звіт 1. Інноваційне навчання та найкращі практики: українські університети. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, 1-68. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020spv1

Морзе Н.В., Бойко М.А., Вембер В.П., Буйницька О.П., Василенко С.В. (2020). Звіт 2. 3D-картографування системи освіти в Україні. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету” , 1-119. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020spv2

Морзе, Н. В., Бойко, М. А., Вембер, В. П., Дзябенко, О. (2020). Звіт 3. Методологічне та технічне проєктування інноваційного класу . Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, 1-119. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020spv3

Морзе, Н. В., Бойко, М. А., Вембер, В. П., Буйницька, О. П. (2020). Звіт 4. Профіль викладача з напрямку цифрової компетентності з використанням інноваційних інструментів навчання. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, 1-71. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020spv4

Морзе Н.В., Вембер, В.П., Бойко, М.А., Варченко-Троценко, Л.О. (2020). Організація STEAM-занять в інноваційному класі. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (8), 88-106. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.9

Гриневич Л.М., Морзе Н.В., Бойко, М.А. (2020). Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності в умовах цифрової трансформації суспільства. Інформаційні технології і засоби навчання, 77(3), 1-26.  URL: https://doi.org/10.33407/itlt.v77i3.3980

Palamar, S., Nezhyva, L., Vaskivska, H., Vaschenko, O., Bondarenko, G., & Naumenko, M. (2020). Health-saving competence of future primary school teachers: indicators of development. In III International Scientific Congress Society of Ambient Intelligence 2020 (ISC-SAI 2020) (pp. 307-315). Atlantis Press.  URL: https://doi.org/10.2991/aebmr.k.200318.038

 

2019

Морзе Н.В., Вембер В.П., & Бойко М.А.. (2019). Використання цифрових технологій для формувального оцінювання. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету” , 202-214. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s19

Варченко-Троценко Л.О., Тютюнник А.В., Терлецька Т.С. (2019). Використання відео-матеріалів у електронних навчальних курсах. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету” , 375-382.  URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s34

Морзе Н.В. та Варченко-Троценко Л.О. (2019) Використання технологій «перевернутого» навчання на основі відео-матеріалів Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць. с. 10-17. ISSN 2411-8869. URL: https://sj.npu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/192/157

Морзе Н.В.,  Вембер В.П. (2019). Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (6), 44-54. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.4454

Гладун М.А. (2019) Актуальні аспекти впровадження технології «перевернутого навчання»
In: Міжнародна науково-технічна конференція «Інноваційні технології в освіті», 9-11 квітня 2019, м. Івано-Франківськ, Україна. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30051/

Воротникова І. (2019). Використання додатків Go-Lab для організації дослідження в умовах електронної співпраці вчителів та учнів. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, 405-417.  URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s37

Воротникова І. (2019). Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (6), 101-118. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.6.101118

Вембер В.П. (2019) Впровадження технології BYOD для формувального оцінювання Інноваційні технології в освіті: збірник матеріалів міжнародної науково-технічної конференції, 9-11 квітня 2019 р., м.Івано-Франківськ.. pp. 45-47. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27271/

Варченко-Троценко Л.О., Вембер В.П., Терлецька Т.С. (2019). Основні аспекти створення навчальних відеоматеріалів для використання в освітньому процесі закладів вищої освіти. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (7), 119-126. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019.7.12

Буйницька О.П., Василенко С.В. (2019). Використання ЕНК для підвищення цифрової компетентності майбутніх учителів. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 44-62. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2019s5

Morze, N., Vember, V. & Varchenko-Trotsenko L. (2019). How to create an effective flipped learning sequence in higher education. Vol. 11. 2019. 139-160. Available from: http://www.studio-noa.pl/doi/e-learning/11/el-2019-11-10.pdf

Морзе Н.В., Вембер В.П., Гладун М. А. (2019). 3D картування цифрової компетентності в системі освіти України. Інформаційні технології і засоби навчання, 70(2), 28-42. URL: https://doi.org/10.33407/itlt.v70i2.2994

Morze N., Smyrnova-Trybulska E., Boiko M. (2019). The Impact of Educational Trends on the Digital Competence of Students in Ukraine and Poland. In E.Smyrnova-Trybulska (Ed.). E-Learning and STEM Education, „E-Learning“. Katowice-Cieszyn: Studio Noa for University of Silesia. 365-379. Available from: https://rebus.us.edu.pl/bitstream/20.500.12128/12137/1/Morze_The_Impact_of_educational-trends_on_the_digital_competence.pdf

 

2018

Морзе Н.В., Василенко С.В., Гладун, М.А. (2018). Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (5), 160-177. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.160177

Вембер В.П. (2018). Використання екосистеми Go-Lab для організації дослідницього навчання. Електронне наукове фахове видання “Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету”, (5), 41-50. URL: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.5.4150

Вембер В.П., Настас Д.Л. (2018). Використання хмарних сервісів для пірінгової взаємодії в навчальному процесі. Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 9 жовтня 2018 року, м. Київ. Укладач: Н.П. Франчук, К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. 110 c. С.10-12. URL: http://www.ktoi.npu.edu.ua/uk/konferentsii/154-materialy-konferentsii

Морзе Н.В., Буйницька О.П., Варченко-Троценко Л.О. (2018). Персональний кабінет учасника освітнього процесу у системі Moodle. Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 9 жовтня 2018 року, м. Київ. Укладач: Н.П. Франчук, К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. 110 c. С.33-35. URL: http://www.ktoi.npu.edu.ua/uk/konferentsii/154-materialy-konferentsii

Morze N., Smyrnova-Trybulska E., Gladun M. (2018). Selected aspects of IBL in STEM-education, E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists. Vol. 10. 2018. Pp. 361-380. ISSN: 2451-3644 (print edition) ISSN 2451-3652 (digital edition) ISBN: 978-83-66055-05-6. URL: http://weinoe.old.us.edu.pl/sites/weinoe.us.edu.pl/files/media/10-361.pdf

You must be logged in to post a comment